image
 
朋友介紹的私房中菜館。在火炭工業區,位置偏僻,又是貴租惹的禍,但有好嘢食,遠少少都算。地方闊落,裝修清雅,但樓底唔高,幾嘈下。只可選擇套餐,有幾個選擇,每位$300起,最少兩位。當晚套餐食物唔錯, (菜單在相中) 我尤其欣賞八寶鴨同蟹盒,食物份量好足,食得飽。 後來同另一朋友講起,佢之前一直約我去錦田紅屋食飯,但一直無約到,原來個廚都係吳永皓師傅。有緣的始終會遇到。
 
 
地址 : 沙田火炭禾穗街22-28號10B
電話 : 95881140 / 93003141 (必須預約)
 
杏汁豬肺湯係我飛佛,幾入味,唔錯
image
 
image
 
黃金蟹盒,好正,好似將成隻蟹拆開變成舊午餐肉,有埋蟹黃,good 
image
 
酥炸生蠔  簡簡單單,上層薄薄的炸漿,加點椒鹽,炸得外乾內juicy, 讚!
image
 
糯米鴨  不愧為簽名菜,鴨肉鬆軟,糯米加入用糖炒過的粟子,食多幾舊都唔漏,少有。有外賣,過時過節可預訂加餸。
imageimage
 
蒸龍蟠鱔 睇得又食得
image
 
 元蹄  夠稔夠入味,但其實我已好飽。
image
 
豆苖扒魚唇 麻麻,菜有點老魚唇有點腥
image
 
紅棗糕 都係簽名菜,但唔係我碟糕
image
 
 
泰式菠蘿蝦 大蝦罐頭菠蘿配淡咖哩汁,泰式應該係來自金不換?估唔到有烏冬墊低。
image
 
自製辣椒油 我係死硬余均益人,對辣油無感覺,但同枱人個個話好味。
image
 
菜單
 
 
image
 
image
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    香港美食 火炭
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()