image
 
之前同朋友來過飲咖啡,印象不俗,之後分別來食過早餐及晚餐。餐廳位置遠離Soho區,吊腳但勝在清靜。室內樓底高,地方清簡cozy,紙製吊飾好靚。隔離係小型gallery,不定期展覽我唔識欣賞的藝術品。有室外坐位,但應該係適合夜晚clubbing 多D。假日有brunch menu,咖啡另計,食物唔錯,晚餐價位偏高,但氣氛幾好。
 
地址 : 上環新街5-13號環球大廈地下A 舖及1樓
電話 : 25176211
 
Poached egg florentine  蛋味濃,個荷蘭汁好啱口味,成個感覺好rich 。
image
 
Brioche french toast. 跟我心目中的好唔同,以為係有糖霜加新鮮berry果隻,結果似屋企多士爐仔出品嘅質素,有點失望,但都唔錯,不過成舊水食塊包就有點兒那個,算了,環境搭夠。
 
image
 
咖啡ok Mocha 
 
image
Flat white
 
image
 
晚餐 :
 
image
 
沙律配搭幾好,有鵪鶉蛋,白露筍,新鮮蔬菜,用藜麥塾底,味道唔錯。白露筍係我飛佛,見到實點。
image
 
carbonara 以為點左湯意粉,好濕,要成$198 憑咩?但其他食物ok,莫非廚師失手?
 
image
 
pork belle 整得唔錯juicy 得來唔油膩,配埋舊小小pickle ,balance 下
image
 
Mojito , good
image
 
喜歡室內裝飾,尤其係盞燈
 
  image
 
image
 
image 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    香港美食 上環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()