image
 
喜歡食雞煲,但坊間大部份係重口味的重慶雞煲,好油,我頂唔住。以前好喜歡去食銅鑼灣的台灣一品花雕雞,無咁油膩,可惜關門大吉。今次分享的源徠位置吊腳, 在迷宮一樣的大角咀。鋪仔細細,一眼見哂,由兩位好有heart的年輕兄妹主理。有5款雞煲: 麻香、蜜蜜(加入蜜瓜)、子薑、天麻、鮑魚,$89半隻,$160一隻,鮑魚雞$300一隻。用細雞,雞肉較實,雞皮薄,若肥少少更好。食完雞加湯打邊 爐,點左自家製響鈴,台式墨魚腸,墨丸,金菇同白菜。加多兩罐氣水,埋單三舊水,口渴指數唔高,扺食!同行朋友對墨魚腸好欣賞。可包塲,拍埋哂枱應該坐到十個人左右。最低消費$2500, 除左雞煲,可向廚師Sky 預先order海鮮或其他食物。
 
同 兩位店主吹下水,廚師哥哥Sky 好鍾意煮嘢食,自己鋪頭晚飯都整煲胡椒湯沙白加燒鷹䱽,再加少少海鮮打邊爐 ,之後再加個冷藏贊歧烏冬放湯,真識嘆。(若你打邊爐點的都係呢隻烏冬,好多地方只會比碟噹噹比你)。通常見d廚師夜晚係求其扒兩啖飯,但佢咁認真,通常 鍾意食,對食物有要求的都,煮出來的食物都唔會差得去邊。問佢有無揾朋友在fb寫下宣傳下,因為我係睇雜誌「飲食男女」介紹,佢話係雜誌自己揾上門,佢唔 鍾意叫人寫,因為每人口味不同,若寫到天花龍鳳,人地來到覺得唔好食仲衰,寧願人地食過好食再介紹。好欣賞佢咁腳踏實地。妹妹candy都好有 heart, 介紹自家雞煲煮法,講下在台灣食完隻墨魚腸回港後再點樣遂間供應商試來貨,真情流露,絶無heart sell。 仲有幫手但無出聲的媽媽同勤快的男友,一家落力經營。我地傾下講下,兄妹仲請我地食沙白,今晚真係似認識左新朋友一樣。又一間心機小店,我一定會再來支持!我覺得食物不俗,但唔係天花龍鳳,有興趣可以一試,外賣都得。
 
地址 : 大角咀櫸樹街64號富多來商場二期地下13號鋪 (新九龍廣場附近)

電話 : 93871559

 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

小老闆自家晚餐

image

image

image

 

image

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    香港美食 大角咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()