IMG_1613  
有驚喜的一餐。老遠由京都轉幾次車來,店子在河邊的老屋,內裡小小的,家庭式格局,可容納坐十多人。女侍應居然能講流利英語,估唔到。book位時已選了廚師發版套餐,唔知食咩,所以一直食一直有期待,廚師煮得味道好之餘又有心思,讚!另外呢度用的碗碗碟碟都係古董,有d話係明朝,有d又話有二百年,信不信由你,但真係幾靚。

 一路行,一路諗:呢d鄉下地方會有好嘢食?間鋪就在爛鐵屋隔離

IMG_1616   
IMG_1615  

  被安排坐吧枱,從坐位望出去,小窗框框著的風景就係一幅畫。

IMG_1579

   一個小小廚房,魔術一樣變出美食。

IMG_1574  IMG_1568  

 所有熱食的碟都先浸熱再用,以保持温度,好細心。

IMG_1611  

 自家製梅酒,好好味,愛上梅酒,今個trip係咁飲。

IMG_1569  

 師傅從爐中攞幾舊備長炭出來,放在碟中,原來係在我地面前烤一下魚的皮。之後切件,不知名刺身淋上美味醬汁,食完再食紫蘇冰沙,好特別。

IMG_1572  

IMG_1578  

 用蠔殼蓋住的蠔天婦羅。炸漿極薄,外熟內生,火喉剛好,鮮甜美味。

IMG_1580  

IMG_1581  

 三款魚生 : 雞泡魚,𩶘魚,甜蝦。雖然普通,但都好新鮮。師傅將棵三葉放好當墊,再在上面放好三小碟,好有心思。

IMG_1582  

 一開始師傅已show 隻龍蝦比我地睇,以為做刺身,原來係白麵豉湯。個湯鮮甜到不得了,龍蝦未熟透,鮮甜彈牙,呢個湯令我極回味。

IMG_1571  

IMG_1585  

 
跟住師傅攞舊肥豬肉般的拖羅出來,將部分切條( 梗係唔會比哂成舊你) 浸在醬油中,唔知搞邊科?

IMG_1586  

IMG_1587  


之後上兩個籠仔蒸飯。一邊係𩶘魚飯,另一邊係壽師飯,原來浸左醬油的拖羅係用來包壽司飯食,入口即溶,oishi !

IMG_1588  

IMG_1590  

IMG_1592  

 又比隻蟹我睇,有埋tag, 保證新鮮。以為生食?錯!蒸熟後拆肉,生蟹膏淋面,再加兩塊松茸,香氣撲鼻,可惜份量少左d

IMG_1594  

IMG_1595  

IMG_1596  

IMG_1597  

 烤牛肉粒配北海道根室海膽。旁邊的係海老芋,鮮甜海膽配juicy牛肉,無嘢講。侍應攞左個芋頭真身出來,原來因為似隻蝦,所以叫海老芋。味道已忘記了,因為牛肉海膽太搶。

IMG_1599  

 
天婦羅時間。有深喉魚(師傅話very expensive,我唔識,但好味)蕃薯,冬菇,蓮藕。炸漿極薄,咬落無油但香口,又唔滯,正! 但回來睇其他blog先知原來老闆做的更好。我當然無緣一試,但已好滿足。以我呢d level, 再好都食唔出。

IMG_1600  

IMG_1601  

 
呢個係自家製soba , 在大舊四方冰上挖個窿來裝,唔食得都睇得。呢個當然食得又睇得。soba彈牙,下面有蛋及wasabi,食完叫我地捧起飲埋個汁,幫我地影埋相,好nice.不過捧住咁大舊冰飲,好似好儍咁。

 IMG_1603  

 

IMG_1604  


 

最後係當造粟子雪糕。為美滿的一餐畫上句號。

IMG_1612  

 

天ぷら 松 (てんぷらまつ)


地址 :京都府京都市右京区梅津大縄場町21-26


Tel : 075-881-9190


 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    文章標籤
    2014四國京都遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()