IMG_0103
 
 
餐廳在路盡頭的小白屋,配上小花,感覺清新
 
 
喜愛於磅巷,太平山街同普慶坊一帶閒逛,呢邊離開SOHO區,較清靜、閒適。每次經過呢間cafe都坐滿人,今次11:00去到,唔使等位。呢度就似鬼佬茶餐廳,街坊客多,店員同客人閒話家常,好relax cozy 的一間咖啡店。 食物方面,呢度的麵包來自旁邊的自設麵包店,夠新鮮。簡單早餐可以食個包加杯咖啡。豐富點可以點個egg benedict。
 
 
分室內室外,坐室外的係self-service, 要自己去買食物,坐圓櫈,無咁舒服。
 IMG_0097
 
IMG_0102
 
餐廳附屬的麵包店,又係果d買個包夠食餐飯的高級麵包
 
 
IMG_0101
 
 
型格menu
 
 
IMG_0121
 
Crab meat egg benedict (另有火腿可選)呢度用麥包做底,罐頭蟹肉味精重,整體味道麻麻,不過賣相靚靚。
 
 
IMG_0089
 
Coffee, 細細杯,味道夠濃(對我來講,咖啡只有濃淡之分)
 
IMG_0087
 
原來egg benedict都可以外賣。
 
 
IMG_0088
 
 
 
有時覺得做coffee shop 真的好容易,將麵包,凍肉,蔬菜等放在碟上砌好就得,若非太難食,砌得靚靚,裝修靚靚就得,唔怪得係咁開。
arrow
arrow
    文章標籤
    上環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()