IMG_9914
 
前菜 : 自製醬汁蒸螺

 

一向只食午餐, 終於儲夠錢食晚餐,結果當然係好滿意。
 
 
剌身出場
 
野生buri (獅魚)
IMG_9939
 
伊左目
IMG_9916
 
剝皮魚
IMG_9917
 
新鮮北海道牡丹蝦,夠爽,但無平日食的咁甜。師傅解釋新鮮蝦係無雪藏蝦咁甜,因為蝦隔夜後會釋出酵素,令蝦更甜。所以新鮮蝦係食爽口彈牙,但就無咁甜。我唔識,佢咁講我咁寫。當學多樣嘢。
IMG_9918
 
香箱蟹,松葉蟹的毑,要在佢散春時食,所以供應期短,成隻拆好肉,配上加入蟹子的蟹醋,正!
IMG_9919
 
冰菜配北海道螺肉 冰菜的種係來自外國,帶回日本後在温室栽種,菜葉有點凹凸,似結冰後的樣,咬落好爽,有趣。螺肉伴黑松露醬,惹味
IMG_9920
 
秋刀魚 呢個時候的秋刀最肥美,配上用秋刀內藏製的汁,咸咸苦苦,又幾好味喎!我唔蝕底,用來點刺身碟上的伴碟海藻食,yummy !
 IMG_9921
 
拖羅 空運即拆即開,在你面前分,再開最靚部份的拖羅出來,油脂滿溢,入口即溶,超正(詞彙實在太貧乏)
IMG_9923
 
炸多春魚  食開的多春魚都係風乾的。呢條係新鮮多春魚,一年只有3個月有。好肥美,好有魚香。
 IMG_9926
壽司時間
 
深海池魚壽司
 IMG_9927
 
BB吞那魚壽司
IMG_9928
 
 甜蝦壽司配蝦子 
 IMG_9930
 
沙葉魚壽司 平日大多食右口魚邊已經覺得好肥美,呢個沙葉魚比右口魚更高級,咬落油脂極重,有魚香,但又無拖羅咁濃味,又超正!
IMG_9931
 
最愛的海膽出塲。原隻北海道馬糞海膽,可能師傅嫌唔夠睇頭,上面再加鹽水海膽再加新鮮紫菜,稍嫌蓋過左海膽本身的鮮甜味,不過都係超正。
 IMG_9933
 
吞拿魚頭肉壽司 吞拿魚個頭突出來果舊肉,又係肥美,火炙後迫出油份更香
IMG_9934
 
櫻花蝦卷 好開心好滿足的卷物,新鮮櫻花蝦炸後加魚子新鮮吞拿魚蓉,我最喜愛的菜式之一
 IMG_9935
 
香濃𩶘魚湯 好鮮甜,若午市來食通常會加烏冬
 IMG_9936
 
柚子雪芭 對柚子不能抗拒的我,必點,雪芭內有柚子肉,好味
IMG_9938
 
信玄餅 透明啫喱伴黃薯粉,即係日式糖不甩,我無食,友人話唔錯,薯粉好香
IMG_9940  
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()