喺Assaggio Trattoria Italian同一層有間Holly brown,係連鎖咖啡店,好多分店,有時會飲咖啡,雪糕都唔錯。今次分享的係佢旗下的cafe加餐廳,有正餐食。星期五都靜過鬼,好好坐。初初諗住呢d甜品店出品的pasta唔荒好食,求其點幾個就算,點知有驚喜。而且碟碟都係七八十蚊,好抵食。反而甜仲貴不過呢餐好滿意 ,平靚正.
 
 
大蝦沙律同燒牛肉沙律,菜夠新鮮,燒牛肉有點泰式風味,個汁辣辣地,估佢唔到,幾好味。
 
 
IMG_8550
 
IMG_8553
 
Pasta全部都係基本嘢carbonara 個汁剛剛好,唔會太膩。蜆肉橄欖油,白酒青口,茄汁蝦等pasta全部有咬口。
IMG_8548
 
 
 
 
 
 
IMG_8551
 
 
 
 
IMG_8552
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
IMG_8554
 
 
三文魚risotto 用紅酒煮怪怪地,但賣相都好靚
 
 
 
 
IMG_8555
 
Danish toast 夠鬆軟,藍莓雪糕夠香,唔太甜,好味。
 
 
IMG_8556
 
但個waffle 就薄左d焦糖又苦左d。
IMG_8557 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()