城中話題之店,景靚氣氛好,食物水準都好喎。
 
麵包較硬,  香草醬有點咸, 但配麵包剛好.
 

IMG_5848

生蠔勁新鮮,隻Schaller未食過,好重海水味,正!gillardeau no 1, 大大隻, 鮮甜美味。

IMG_5850

花瓜加鱔,(點解會咁組合?) 食味普通。

IMG_5851

Ravioli 同crab cake 係我每次在餐牌見到必點的菜式,   今晚的crab cake 好好味, 啖啖蟹肉, 配上芒果, sasa汁,  鮮甜又清新. 個Ravioli 就有點overprice 了, 濃濃的醬汁搶走不少蟹肉鮮味

IMG_5852

 

IMG_5854

beef tartar 味道剛好, 有d餐廳調味好重手

IMG_5853

紅蝦pasta,紅蝦鮮甜多膏又彈牙,整體都好味

IMG_5855

Main 的steak就麻麻,號稱用全港只有三個的特別烤爐烤出來都係咁話,肉靱又無咩牛味。反而三個sauce 好味, 但都救唔番

IMG_5856

slow cook chicken 更加唔使講,得雞皮有香料味,雞肉又鞋又無味。鬼佬整雞一向麻麻,都係中國人有一手,最衰香港而家無鮮雞。兩個main 的sauce 同蒜頭都好味。

IMG_5857

甜品普通 , tiramisu

IMG_5858

呢個已經忘記係咩

IMG_5859

個份子雪糕直頭得啖笑,唔係入口即溶,係入口即無,食左等於無食,不過呢期hit, 都幾得意,試過就算。

IMG_5862  

 

呢間係我會再來的餐廳,唔錯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()