想食瑞士菜,香港無太多選擇,Chesa係其中之一。

 

瑞士小木屋裝修,氣氛輕鬆,服務好好。

 IMG_1104

 

麵包籃, 右上角的最好味, 個樣似卡通片海迪早餐食的麵包, 咸咸的

IMG_1103

 

分別點左薏米湯同露筍湯, 以為薏米係中國食品, 唔知瑞士都有, 兩個湯都好好味, 不過成百五蚊一個, 好貴.....

 IMG_1106

 

IMG_1107

 

頭盤點左crabmeat pancake, 記得以前去spagetti house 有個蟹肉卷,一定點,當然呢個係高級版,蟹肉鮮甜, 個lobster 汁用來伴麵包食好正。

 IMG_1105

 

芝士(唔記得咩肉) 焗洋薊. 味道普通. 但食呢道菜有個小插曲. 話說我地食完入面的餡就就算, 經理經過見到, 就教我地其實要一塊一塊揭開, 再啜尾部,就可以食到洋薊的肉, 味道澀澀地, 但經理的友善態度令我感覺良好.

 IMG_1108 

 點左例牌的芝士火鍋,酒味較重,反而芝士味無想像中重,味道普通. 朋友話好食過spagetti house , 我差點想趕佢出餐廳 !

IMG_1109

 

 我反而愛食raclette du valais,烤熔raclette 包住酸小洋蔥,正!

 

IMG_1111

 

羊扒鮮嫩, 一般高級餐廳水準, 無驚喜

IMG_1117

 

薯餅牛仔肉, 瑞士名菜之一, 普通 . 瑞士菜較簡單直接,無意法菜咁多花臣。

IMG_1119

 

 反而全晚最好食係個Apple crumble , 層層叠蘋果,餅底夠脆,加埋雪糕,酸酸甜, 口感豐富,好味!

 IMG_1121  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()