IMG_4221.JPG

 

依依不捨地離開夢幻温泉旅館後,再繼續旅程。先照原定行程去久住花公園睇花,不過昨晚天氣係零度,原本想睇的花氈當然無得睇,園內的花零零落落,好彩叫做有個小小的温室同一d記念品小店,無無聊聊居然行左兩粒鐘。睇唔到花氈,但又好彩遇著櫻花滿開的日子,跟住網絡上推介去熊本県野外劇場アスペクタ賞櫻,劇場係室外表演塲地,今日無表演,好靜。塲內有好多櫻花,開得燦爛,可惜天陰陰,而且櫻花比較分散,唔夠澎湃。影完一輪相就出發去今晚住宿。晚飯前去左當地的福祉温泉泡湯,類似老人中心,仲試左森美旅行團介紹過的電氣風呂,好搞笑。之後喺旅館小屋食個精緻晚餐就結束一天旅程。

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_4118.JPG

旅館提供美麗的環境,舒適的房間,當然少不了美味的餐點。食材唔算高級,但製作認真,擺盤精美,味覺與視覺的享受,環境舒適,服務一流,令整個住宿體驗更完美。

 

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3921.JPG

 

旅館只有11間客房,全部在獨幢小屋內,分佈於旅館竹林四周,環境幽靜,每間房的面積及設計都不同,所有房間都附設風呂。房間為傳統日式風格,高雅大器,亮點係屋內的品味小家電、慷慨的飲品提供及貼心的房間設計,舒適自在。入住過後,覺得室雅何需大,適量地加入精緻的小家電及家品,會令生活更添樂趣。

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3802.JPG

旅館內每個房間都附設風呂,所以旅館不設大浴場,只有兩個貸切風呂 : 竹林之湯及洞窟風呂,可於入住前預訂時間享受。其中竹林之湯我在網上睇相已心生嚮往,到身處其中時,感覺比相片更有過之而無不及。至於洞窟風呂我無去,留比朋友夫妻享受,感請佢地有影相比我做記錄,不過佢地話一般,竹林之湯正得多。

 

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

IMG_3761.JPG

近年愛上泡温泉,去過好幾個温泉鄉,最喜歡憇靜隱秘的九州黑川溫泉。之前到過黑川温泉鄉,遊人不多,好清靜,今次到訪旁邊的白川温泉,無温泉街,只入住一間旅館 : 山荘 竹ふえ。一間連温泉旅館達人都要一而再,再而三入住,實在好奇可以好到咩程度。旅館位於深山竹林內,依山而建,佔地廣,但只有十一個房間,被滿有禪意的氣氛包圍,非常幽靜,令人身心放鬆,好relax,絶對值得入住🏻

 

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3554.JPG

 

早餐後出發往九重夢大吊橋,吊橋在深山,揸車要個幾鐘。落車後發覺幾凍,又大風,立即上車加番件衫,出發前睇過天氣預報,明明話旅行呢幾日係六度至十幾度,點知來到吊橋原來得四度!重要好大風,吊橋在山谷中,行到中間食正風,真係唔得佢死!不過作為一條人行的專用吊橋,又確實幾宏偉,吊橋架於深谷上,好有氣勢,最重要係感覺安全,行過對面,再上去展望台,我地幾條友左影右影,都玩左好耐。喺進入吊橋途中,見到有間賣河魚的小店,離開時就決定喺度食午餐,河魚肥美,師傅手勢好,無論燒同炸同樣美味,食完後就早早去温泉旅館check in,因為今日佢至係主角👍🏻

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3489.JPG

比起Richmond,我更喜歡JR Kyushu Hotel Blossom 集團旗下的酒店,曾入住宮崎,博多的分店,乾淨舒適,感覺良好。今次的大分店亦非常滿意,雖然房間比想像中細,但亮點係頂樓的spa,非常舒適。交通方便,與JR車站零距離,泊車亦方便,價錢合理,物超所值的住宿,我好喜歡👍🏻

 

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3400.JPG

 

一早起身,食完早餐去攞車,搞東搞西,中途又去下公路上的PA SA shopping,去到明礬温泉已經係下午三點幾,連飯都未食,大失預算。因為別府的地獄温泉之前行過下,今次諗住特別點,去下附近的明礬湯の里,可能因為時間唔夠又心急,唔知點解突然跳掣失憶,見到明礬地獄就以為自已到左,覺得無乜野睇,只有採湯之花的小屋較特別,但又唔入得去睇,結果喺屋前影幾張相,食完個出名的地獄布丁就走了,其實主角明礬湯の里我無去,超失敗。之後喺別府地獄谷選左個血地獄參觀,再去鉄輪温泉食地獄蒸,之後就去酒店check in了,今晚的酒店雖然在市區,但都有温泉設施,要早點去嘆下。

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3085.JPG

 

高級版燒肉店,提供上等質素的牛肉,有三款套餐選擇,分別係8500yen, 10000yen 12000yen,我習慣選中間價,取其中庸之道,價錢的分別當然就係牛肉。我見隔離枱比我多左舊細細的厚切steak,應該嗰舊肉值2000yem。燒肉由專人代燒,火喉剛好,店員會介紹每件牛肉的特質,我當然聽唔明啦,不過都食得到好味的,每塊肉的處理方法都不一樣,花款多,味道好,滿意的一餐。

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

IMG_3066.JPG

 

坐十一點機,三點幾到達福岡,去到市中心喺酒店settle down 後已經5點,快快去我喜愛的cafe del solpancake,水準依舊好。之後去今泉的小街shopping ,因為訂左九點晚餐,團友們未能於驚安中盡興,結果飯後再戰,行到點幾鐘,真係名乎其實的血拼,好彩酒店在轉角處,否則行完重要爬遠路回酒店就慘。

Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()